menu

Kentut Silencer


Actually satu hari tu aku dapat 1 email daripada kawan aku yg mengatakan benda ni mmg best dan kalo bleh tu nak guna time gathering nnti.

Tp aku rasa pelik btol la sbb sblom ni xpenah² plak si mamat ni hantar email kt aku.
So secara xlangsung tu aku pun bukak la email tgk pastu apa yg aku dapat lihat kt situ dia tulis ALAT PERENDAM KENTUT.Dengan secara tiba² sense of humor aku tercetus dan aku ketawa berdekah² sebab ternampak muka mamat yg dalam email kt aku tu mcm ayam kena sembelit.Maybe tgh tahan kentut kot,xpun tgh berusaha untuk mengeluarkan kentut secara cover² gitu.
Berbalik pada silencer ni plak,setahu aku la perendam/silencer ni cuma terdapat pada ekzos je.Contoh yg aku bleh bagi mcm motorsikal,kt ekzos dia yg belakang skali tu kaler krum/chrome,bukan main besar lg.Yg tu digunakan untuk menapis bunyi bising yg akan keluar ketika engine di hidupkan.so....aku xtau mcm mana nak guna, mcm mana benda ni berfungsi dan aku xmau ambik tau.ahahah....ni artikelnya.


Rajah 1. Tabung peredam suara tak sedap

Apakah Anda pernah kentut atau buang angin? Ahaaa pasti semua orang yang sehat pernah kentut. Tetapi bagaimana kalau Anda kentut yang di depan umum tanpa sengaja?? O..0o0o0 Betapa malunya..He. .he..he
Sekarang bagi Anda yang sering tut..tut.. tanpa sengaja, bolehlah bergembira (hore…) karena seorang lelaki dari Wuhan, China telah membuat alat peredam kentut. Alat tersebut yang terbuat dari plastik dan berbentuk tabung dimasukkan …ah… ke anus Anda.Ujung tabung yang satu terbuka dan ujung yang lainnya memiliki lubang-lubang kecil.
Pengguna alat tersebut juga diminta untuk mengoleskan minyak atau parfum :) ke alat tersebut untuk menghindari wangi yang tak sedap. Mungkin jadi wangi yang harum.. .Have a try

8 comments:

Sr_Omr™ said...

weh. mana mau oder ini barang, aku nak bg kt membe aku.. asal bgn pge ja muqah kentot, xsanggup nak kejut dia bgn tdo.. tlg weh..

Tam said...

mesti kawan hg tu kacak kan?

ɥ s ɐ u said...

aku pun nak beli gak..
housemate aku slalu xbg warning b4 melepaskan angin..

Tam said...

Haaa yg tu better bli la tp pastikan dia ambik untuk kentut dan bukan untuk letakkan dekat kawan punya %^&*#

tomato_masam said...

uish, baper satu!!` nak gak ar! nak bagi kart adik, kentut jer keje nyer 24 jam, ahahhaha`

Tam said...

harap maaf bekalan tidak mencukupi kerana ramai rakyat malaysia yg suka kentut tanpa pengetahuan umum.
ahaha~

ɥ s ɐ u said...

tp housemate aku tu, kalo ade bende tu confirm dier dajal org punye...
sapa la tu kan..
ko ke Tam??

Tam said...

ahahaha yg tu aku xbrape nak sure la.
Sbb maybe dia ada sebab untuk dia buat cmtu.
ko ok ke nas?,tkot nnti dia kaco ko plak sbb ko cite pasal die.